Mi bajunk a call centerekkel?

2012.09.16. 15:45

Mielőtt továbbmennénk és értékesebbnél-értékesebb írásokban boncolgatnánk a call centerek témáját (meg úgy általában az ügyfélszolgálatokat), engedjétek meg, hogy felvessek néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat.

Ilyen kérdésekre gondolok

  • miért hívnak fel még mindig üdülési joggal, lásztminit utazással kapcsolatban? És miért vasárnap délután???
  • miért hívnak fel politikusok engem? És miért egy automatával hívatnak fel???
  • hol romlott el az értékesítési call center (telesales) imidzse?
  • miért nem lehet értelmesen beszélni egy ügyintézővel, miért csak papagáj módjára hajlandó hallhatóan betanult szöveget mondani és véletlenül sem odafigyelni arra ami a problémám?
  • mi a baj az automata menükkel?
  • el tudjuk-e elfogadni a call centert, mint ügyfél-kiszolgálási módszert?
  • jó-e call centeresnek lenni? milyen a call centeres munka presztízse?
  • mennyi a call centeres fizetése? megéri-e azt a stresszt a jövedelem?
  • mi a baj az automata hangmenüvel? Miért szükséges és miért rossz?

De van tovább is, csak a másik oldalról nézve:

  • miért kell a call centerekben korbácsot használni hogy dolgozzanak a munkatársak?
  • miért nem lehet hatáskört adni az opiknak, miért csak a leírt és jóváhagyott szöveget szajkózhatják?
  • miért ilyen magas a fluktuáció? Miért felejtenek el szólni, hogy mától nem dolgoznak velünk tovább?
  •  hogy lehet lépést tartani az operátorok "lógási" trükkjeivel, hogy tudom őket ellenőrizni?
  • van-e jövője a távmunkának a call centerekben?
  • hogyan lehet a front és a back-office tevékenységeket integrálni?

Nos, kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye. Ha ír e-mailt, vagy hozzászólást, szívesen veszem és megosztom mindenkivel. Ha (majd) vitatkozni kíván, szívesen veszem.

Addig pedig majd én irkálok itt mindenfélét. Elmondom amit láttam, kritizálom, ami nem tetszik és figyelem, változik-e valami. Mert nagyon nagy szükségünk van a változásokra. Nem akarom elővenni ezt a miabajamaimagyarországgal sztorit, de akkor is kurva nagy baj van az ország gazdasági/szakmai vezetőivel. Bocs', de nem találtam finomabb kifejezést. 

Azt hiszem kezdek ráérezni a blog igazi mondanivalójára :-)

Folyt.köv.

Ákos

aphilippovich@callcenterek.com

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyfelszolgalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr654765445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása